relentless nutrition
relentless nutrition

FAQ

Bestellen

Waarmee kan ik betalen?

Op onze website kunt u betalen met iDeal, creditcard en PayPal.

Bezorgen

Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen?

Heeft u de Track en Trace code gecheckt en blijkt er iets mis gegaan te zijn met uw pakket? Neem dan even contact met ons op via info@relentlessnutrition.nl. Het kan wel eens voorkomen dat er vertraging wordt opgelopen bij PostNL. Wij kunnen hier helaas niks aan doen.

Wat is de status van mijn bestelling

Wanneer wij uw bestelling verzenden ontvangt u van ons een verzendbevestiging per email. als u deze nog niet heeft ontvangen is uw pakket nog niet verzonden. Controleer altijd even uw spam, de verzendbevestiging kan daar toevallig in terecht zijn gekomen.

Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?

Wij streven ernaar om uw pakket binnen 2 werkdagen te verzenden. De bezorging van de pakketten wordt gedaan door PostNL. Het overgrote deel van de pakketten die wij bij PostNL aanleveren worden de volgende dag bezorgd. Uw pakket zal dus ongeveer 2-3 werkdagen duren voordat u het in huis heeft.

Ik heb besteld, maar geen bevestiging gekregen?

Helaas kan er af en toe wat fout gaan in de automatisering. Check altijd even uw spam, daar kan de mail in terecht zijn gekomen. Komt u er niet uit? Dan kunt u contact met ons opnemen via info@relentlessnutrition.nl.

Ik heb in het weekend besteld?

De bestelling die in het weekend worden geplaatst, worden maandag verzonden.

Klachten & verbeterpunten

Ik heb een klacht/verbeterpunt/opmerking, wat nu?

Feedback is natuurlijk altijd welkom! Stuur uw klacht/verbeterpunt/opmerking op naar info@relentlessnutrition.nl.

GEEN ANTWOORD OP JE VRAAG?

Stuur ons een bericht via: